مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

تولدت مبارک

1393/7/30 12:18
نویسنده : مامان بنفشه
1,239 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  смайлик     смайликсмайлик  смайлик смайлик  смайлик  

смайлик   смайлик   смайлик    смайлик   смайлик                                                                 

           смайлик   смайликсмайликсмайлик   

دخترم تولدت مبارک

 

دخترم , بانوی خوب لحظه هام                بهترین همصحبت تنهاییام        

    ای نگاهت زندگی بخش جونم        میدونی که نباشی ,  من چه تنها میمونم    

  نفسم بسته به خنده های تو           زندگیم شده فقط   تمام تو    

  بهترین هدیه ی عشق خدا           باتو من میرسم به اون بالا             

  دخترم  دردونه ی من تویی                    منم اون  مادری که دعاش تویی

  آرزوم خوشبختیته  ای نوگلم        همیشه چشم به راهت میمونم                                                                                                                                                                                                                     بهترین  حس برای یه مادر دیدن لحظات خوشبختی وموفقیت فرزنداشه .                                                  ومن امروز خوشبختم چون خداوند چون تویی به من هدیه داد که شاهد رشدو شادی وموفقیتت باشم .

بهترین عاشقانه هایم را در سالروز تولدت تقدیمت میکنم ای عزیز تر از جانم .

تولدت مبارک .دوستت دارم دخترم.

 

اینم عکسای لحظه تولد دختری یعنی ساعت 12:30 روز چهارشنبه 30 مهرماه

 

 

اینجا هم تا دیدی دارم عکس میگیرم شروع کردی نینای نینای کردن

 

 

اینم تبریک نی نی وبلاگ

 

 

اینم تبریک عمه جون و عمو امین که شب تولدت از طریق واتس آپ  بهت تبریک گفتن عزیز دلم

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان نازنین زهرا
30 مهر 93 14:10
مهرسا جون تولدت مبارک
مامان بنفشه
4 آبان 93 16:17
مرسی مامان نازنین زهرا جون
عمو امین
6 آبان 93 15:08
زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . . تولدت مبارک
عمو امین
6 آبان 93 15:10
.زادروزت شیرین ؛ پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . . تولدت مبارک
مامان بنفشه
9 آبان 93 11:54
عمو امین با احساس مرسی ازتون
مامان بنفشه
9 آبان 93 11:54
البته اینم به مهرسای نازم بگم که همونقدر که عمو امین مهرسا رو دوس داره مهرسا صد برابرش عاشق عمو جونشه