مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

عیدت مبارک دختر بیمارمن

1393/7/21 21:31
نویسنده : مامان بنفشه
164 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدای ناله هات بشم چی شد امروز تورو.

مامانی الهی درد و بلات بخوره تو سر من،نبینم مریضیتو،امروز که عید بود و روز تعطیل تا ظهر هم کلی سر حال بودی ،برنامه فیطیله جمعه تعطیله رو هم داشتی میدیدی و میرقصیدی به ما هم میگفتی برقصید،یهو حس کردم تب داری به بابا گفتم اونم تایید کرد و سریع قطره استامینوفن خریدیم و بهت دادیم تا عصر حالت بهتر شده بود ولی سر شبی تا الان تبت رفته بالا و همش داری بهونه گیری میکنی،همش گریه میکنی،اینقده مظلوم شدی که دلم برات کبابه،چشمات مدام اشک توشه و اشکاش جاری میشه،نمیدونی چه حسی دارم الان دارم دیوونه میشم وقتی میبینم این مدلی هست گل من.

دختر قشنگم،زندگی من سعی کن زودتر خوب بشی و دوباره بشی همون دختر سرحال و شیطون ما.

دوست دارم مامانی،همیشه برات دعا میکنم که هیچ وقت مریض نشی.عیدتم مبارک عشق من.

هزارتا بوس برای تو دختر ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروشگاه نادین
21 مهر 93 21:47
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * شال و روسری * دست سازهای نمدی nadin-shop.ir