مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

اولین آرایشگاه

1394/5/14 14:09
نویسنده : مامان بنفشه
452 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چند روز پیش بر خلاف نظر بابایی بردمت آرایشگاه آخه موهات خیلی بد فرم شده بود و اجازه بستن و یا حتی شونه زدن بهمون نمیدادی و من با وجود نارضایتی بابایی موهاتو کوتاه کردم.

قبل از رفتن گفتم حتما خیلی اذیت میکنی و اجازه نمیدی که موهات کوتاه بشه ولی شما مثل یه خانم مودب نشستی و اجازه کار دادی.ولی انصافا کار اون سالن هم حرف نداشت و با بچه ها خیلی خوب رفتار میکردن و

من خیلی راضی بودم.

 

اینم موهای به هم تابیده و نامرتب شما

 

اینم از دختر مودب و مرتب ما

 

 


پسندها (3)

نظرات (3)

گیلدا
16 مرداد 94 13:49
عزیزم ماه بودی ماهتر شدی
عمه نم نم
14 مهر 94 14:23
الهی عمه فدات شه،قربون خوشمزگیات بشم من
نیلی
30 مهر 94 15:25
تولد کوچولوتون مبارک