مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

مهرسا در تولد روژان خانم

1393/11/6 16:54
نویسنده : مامان بنفشه
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

 

смайлик

یک ماه اخیر همش درگیر کارای تولد روژان بودم آخه  تم تولدش  مینی موس بود و توی همین گیرو داری که من کارای روژان جون رو کات میکردم شما هم یاد گرفتی چطوری قیچی بدست بگیری کارت شده بود کاغذا رو ریز ریز کردن و توی خونه پخش کردن .اوایل که خوشحال بودم که بابایی قیچی دست گرفتن رو بهت یاد داده و ذوق میکردم ولی بعد دیدم ای داد بیداد خراب کاریا شروع شد.

تولد روژان جان 18 دی ماه بود و خیلی خوش گذشت،شما یکم مامانی رو اذیت کردی  ولی وقتی بابایی اومد دیگه به من کاری نداشتی و گریه هات کم شد.

یه چیز جالب دیگه که اتفاق افتاد این بود که وقتی کادوها رو باز میکردیم شما با قلدری تمام کادوهای روژان رو برمیداشتی و هرکدوم که اونا هم نمیخواستن باز کنن شما به زور باز میکردی.

و دیگه اینکه آخرای مجلس که یکم خودمونی شد وقتی حسین و سینا و روژان با حوله های اهدایی مامان بزرگ بازی میکردن شما از طریق خاله شکوفه حوله روژان رو گرفتی و شروع کردی به رقصیدن و یه فیلم دیدنی یه ساعته برای مهمونا فراهم کردی ولی در کل شب خیلی خوبی بود. 

                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

فاطمه & فائزه
6 بهمن 93 17:04
سلام چه خوشمل شده مهرسا خانوم ایشالله که تولد خوش گذشته باشه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید نظر فراموش نشه بووووس برا مهرسا
گیلدا
7 بهمن 93 0:35
چه دخمل نازی بوووووس
گیلدا
28 بهمن 93 16:20
سلام عزیزم ممنون از اینور و اونور جمع کردم بعضیارم خودم درست کردم در کل بد نشد میخوام عید براش جشن بگیرم عروسی برادرم هم هست سرم شلوغه بازم ممنون