مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

اولین دندون

1392/5/6 0:35
نویسنده : مامان بنفشه
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

                 

 انار دونه دونه

دختری دارم دردونه قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

سه چهار روزه که مهرسا گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان مهرسا یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

 

                                           ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

سلام دختر قشنگم. جوونه زدن اولین مروارید قشنگت مبارک باشه.

گلم مدتی که شیراز بودیم متوجه برآمدگی های تو دهنت بودم تا اینکه دیشب یعنی یکشنبه ٣٠/٤/٩٢وقتی که رفته بودیم خونه خاله زهرا (دختر دایی بابایی)وقتی داشتم به شما آب میدادم خاله طیبه متوجه صدای تق تقی که به لیوان برخورد میکرد شد و ما فهمیدیم که شما دندون دار شدید.اونم دندون جلویی(پیش) سمت راستی.

منکه کلی ذوق کردم آخه خیلی منتظر این لحظه بودم.

 

مبارک مبارک هوراهوراهوراهوراهورا

عزیزم جشن دندونیت رو به زودی زود برگزار میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)