مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

نقاشی کشیدن

1393/7/5 15:09
نویسنده : مامان بنفشه
260 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسای ما عاشق نقاشی کشیدن و مشق نوشتنه

مدادرنگی ها و مداد و خودکارت رو برمیداری دفترتتم میذاری جلوت و به ما میگی بهم املا بگید من بنویسم.ما هم تک تک کلمات رو بهت میگیم و شما هم مینویسی و هم تکرارش میکنی و اون کلمه رو با صدای بلند میخونی .

یه چیزی که برای همه خیلی جالبه اینه که از روز اول درست و حالت استاندارد قلم دست گرفتن رو بلد بودی و بدون اینکه ما بهت بگیم یا کمکت کنیم قلم بدست میگرفتی.

روز اول بابا بزرگ متوجه شد و گفت بنفشه مهرسا دختر با سوادی میشه گفتم چرا گفت:چون قلم رو درست دست میگیره و منم کلی ذوق کردم اون لحظه.

عزیزم امیدوارم یه روزی موفقیت های تحصیلیت رو ببینم و اونموقع به خودم ببالم و اشک شوق بریزم و ذوق کنم.آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)