مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

جشن دندونی مهرسا خانم

1392/8/30 12:47
نویسنده : مامان بنفشه
5,662 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی دردسر جشن دندونیت برگزار شد .

یه روز قبل از عید فطر یعنی پنجشنبه اومدیم شیراز . قبلش خاله شکوفه همه وسایلهای لازم رو خریده بود و من از خرید موادغذایی راحت بودم.

روزجمعه خاله شکوفه با علی و عرفان و زندایی زینب اومدن خونه ی مامان جون و همه با کمک همدیگه کارها رو انجام دادیم البته عرفان و زندایی فقط می خوردن!!!!

 
 

کارها اونقدر که میخواستم خوب پیش نرفت و اون کارایی که مدنظرم بود خیلی هاش انجام نشد ولی خدا رو شکر تموم شد.

شما  هم اصلا اذیتم نکردی و دختر خوبی بودی فربونت برم.

آش دندونیتم مامان جون درست کرد که دستش درد نکنه خیلی خوشمزه شده بود.

عزیزم جون خونه خودمون نبودیم و فقط باید کارا رو در عرض یه نصفه روز انجام میدادم خیلی با عجله کارا انجام شد.

ولی مهم این بودکه به مرواریدای قشنگت خوش آمد گفتیم.

اینم از عکسای جشن دندونی

 

 

اینم مروارید قشنگ دخترم

 

اولین دندون مهرسا

 

 

این عکس رو داداش علی یه روز بعد از جشن گرفت

 

بقیه عکسارو تو ادامه مطلب میزارم

 

 

پرنسس کوچولوی من با لباس دندونیش

 

پرنسس مهرسا

 

 

کارت دعوت

 

 کارت دعوت دندونی

کارت دعوت دندونی

 

 

 

 

کیک دندونی

 

 

کیک دندونی

 

 

 

اینجا خیلی گریه کردی و نمیذاشتی ما ازت عکس بگیریم آخه تازه از خواب بیدار شده بودی و فقط بغل من و بابایی آروم بودی 

 

جوجه کوچولو با کیک دندونیش

 

 

قسمت خوشمزه مهمونی

 

چون شما همش بغلم بودی نتونستم کارا رو خودم انجام بدم یا حتی عکس بگیرم بازم دست زندایی زینب درد نکنه که این جندتا عکس رو از سفره گرفت.نمیدونم اگه این کارو نمکرد الان من اصلا از هیچی عکس نداشتم.

مرسی زندایی.هزارتا بوس برات.انشاالله جشن سیریش جبران کنم.ماچماچماچ

 

 

سالاد الویه.

یکم بد شکل بود ولی همه از طعمش تعریف میکردن

 

الویه دندونی

 

 

کیک مرغ

تزیین روی کیک کار خالست،من خودم از همه بیشتر از طعم کیک مرغت خوشم اومد

 

کیک مرغ

 

 

 

نوشابه

 

نوشابه

 

 

سالاد توپی

 

 

سالاد توپی

 

نمای کلی سفره

 

نمای کلی سفره

 

 

اینم از آش دندونیت که آخرین لحظه با خاله یادمون افتاد که نریختیم توی ظرف و تزیین نکردیم که تند تند درستش کردیم.

 

 

آش دندونی

 

آخه زندایی چرا از اون یکی ظرف آشم که شکل دندون داشت عکس نگرفتی؟؟؟!!!!!!!!!!!

 

اینم از قسمتای دیگه

قبل از اینکه همه چیزا رو بچینم روی میز و قبل از اومدن مهمونا از همه چیز تک تک توی اتاق  عکس گرفتم.تا برات یادگاری بمونه.

 

 بشقاب دندونی

بشقاب کیک

 

لیوان دندونی

لیوان

 

 

تاج و کلاه

 

 

کلاه

 

کارد و چنگال

 

کاردوچنگال

 

شمع

 

 

شمع

 

بیسکوییت دندونی

 

بیسکوییت

 

 

 

سفره

 

 

عروسک دندونی

 

عروسک دندون

این عروسکا کار خودمه شاید خیلی قشنگ نشده باشه ولی مهم اینه که خودم درستیدم.

 

 پاپ کورن

 

پاپ کورن

 

 

پاستیل دندون دراکولایی

 

 

دندون دراکولایی

 

 

اینم جعبه گیفتی که به همه دادم

 

 

گیفت

 

اینم وسایلای توی جعبه

 

پاستیل دندونی

 

 

عروسک گیفت

 

 

بیسکوییت گیفت

 

و اینم کارت تشکر

 

کارت تشکر

 

یه قسمت از تزیینات خونه

 

فلش ورودی

 

فلش ورودی

 

 

تزیینات

 

تزیینات

 

 

تزیینات

 

تزیینات

 

تزیینات

 

تزیینات

 

 

و در آخر اینم از جعبه دستمالا

دستمال

 

 

عزیزم،دختر قشنگم دندون دار شدنت مبارک.برات آرزوی بهترینا رو میکنم.دوست دارم.

وو در آخر

میبوسمت هزارتاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)