مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

یه اولین دیگه

1392/5/15 12:57
نویسنده : مامان بنفشه
159 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراهورا

 

 

هووووووووراااااااااااااااا

خانمی دیگه داره بزرگ میشه

عزیزکم کم کم بدون اینکه متوجه بشیم داری بزرگ میشی.انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی.وای که چقدر داره زود میگذره.

دیشب (دوشنبه١٤/٥/٩٢) وقتی داشتم برای کیک دندونیت طرح میدادم متوجه شدم که زهرا(قاسم زاده)داد میزنه که واییییییی مهرسا خودش بدون کمکی ایستاده .

وقتی مامانی نیگات کردم دیدم روی پنجه های پاهات ایستادی و دستاتو از هم باز کردی ،خودتم داری میخندی.البته یه کم هم میلرزیدی آخه تعادل نداشتی.

میبینی گلم دیگه بزرگ شدی.خانم شدی.

راستی گلم این روزا من خیلی گرفتارم اخه دارم برای جشن دندونیت خودمو اماده میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی جعفر
16 مرداد 92 11:04
دایی جون شرمنده ما نمیتونیم برا جشنت بیاییم چون بلیط هواپیما گیر نمیاد وپاسپورت زینب هم پیدا نمیشه تازه از اییا گذشته هنوز مامان مهربونت دعوتمون هم نکرده