مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

کارهای مهرسا جونم

1393/2/5 17:32
نویسنده : مامان بنفشه
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم ،تمام زنگی من

ببخش که کلی وقته نیومدم برات بنویسم آخه روزا وقتی شما بیداری من جرات ندارم بیام سراغ کامپیوتر آخ تا میام صندلی رو با انگشتات نشون میدی و میگی که منم میخوام بیام و دیگه ما اجازه دست زدن به موس رو نداریم و شما تند تند کلیک میکنی و وقتی خسته شدی هم از مبز میری بالا و همه چیز رو بهم میریزی.

الانم که اومدم برات بنویسم خوابیدی.بعد از یه حمام جانانه گرفتی خوابیدی منم اومدم برات بنویسم،میخوام برات بگم که چه دختر نازی شدی چقدر با نمکی،چقدر شیرین زبون شدی.بذار حرفاتو برات معنی کنم

آچ........باز کن

امم(با فتحه)......یعنی مال من ،بده به من

عمه.......عمه

آبت(ت فتحه داره).....آب تن موقع حمام رفتن میگی

امام.....حمام

آخخ.....وقتی یه چیزی رو خراب میکنی میگی آخ

اووووفففف.......بازم وقت خرابکاری میگی اوف

آب بازی رو هم یه جور خاص میگی که از نوشتنش عاجزم.

تا میگیم پیپی کردی دماغتو با دوتا انگشتت میگیری و میگی اوووففف

تا بقیه میگن مامان چکار میکنه سرتو به چپ و راست تکون میدی یعنی مامان گفته وای وای وای وای وای

تا میگیم بابا چی کار میکنه با کف دستت میزنی به سینه که یعنی بابا میگه عزیزم

این روزا وقتی یه چیزی دستت باشه و یه کمی از اون روی زمین بریزه همونجا میشینی و منو صدا میزنی و وقتی من نگات میکنم میگی اوووف شده و میری.یعنی خبر دادم که خرابکاری شده مامان بیا تمیز کن

 

زهرا رو هم یه جور خاص صدا میزنی،نمیدونم چه جوری بنویسم

بابا،مامان رو چقدر قشنگ میگی ،وقتی میگی مامان آدم دوس داره درسته قورتت بده

هام......خوردنی

ددددهههه.........وقتی یه چیزی از کسی میخوای که بهت نمیده با ناز و کشیده میگی دددددهههه یعنی بده بهم

تمام در و دیوار خونه رو پر از کارتای باما کردم به هرکدوم که میرسی دستتو میذاری روشون و میگی که اسمشو برام بگید.

این روزا عاشق کتابات هستی تقریبا بیشتر وقتت رو با اونا میگذرونی و یا با عروسک صورتیت که هی لباسشو در میاری و من تنش میکنم،یا با من توی آشپزخونه هستی.

هر وقت که من شروع به گردگیری میکنم شما هم باید یه دستمال داشته باشی و همه جا رو تمیز میکنی.

و یه عالمه کار دیگه....

 

پسندها (1)

نظرات (3)

بهزاد
21 اسفند 92 23:52
خیلی خوشی برای خودت اه
ثنا
26 فروردین 93 23:48
آره مامانش از خودش خوشتر ا
سارا
27 فروردین 93 4:11
مامانش از خودش خوشتر هه هه هه