مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهرسا دختر رویاها

هشت ماهگی

1392/4/29 12:26
نویسنده : مامان بنفشه
583 بازدید
اشتراک گذاری

هشتمین ماه تولد گل دختر

وزن شما:750/6

قد شما:67

 عزیز مامان خیلی بامزه شدیوعاشق باباییت هستی و تا بابایی از سر کار میاد براش دست و پا میزنی که بری بغلش.

دیگه عادت کردی که عصرها حتما بری بیرون،ددری شدی دیگه چه میشه کرد،من خودمم از خدامه که عصرا برم بیرون تورو بهونه میکنم و سه تایی میریم دور میزنیم.

عاشق دالی کردنی خودتم همش همکاری میکنی و دالی بازی میکنی و کلی قهقهه میزنی و از خنده غش میکنی.

الههی فدات بشم از بس شیطون شدی میری پشت در اتاق درو باز میکنی و پشپ درو سرک میکشی و دالی بازی میکنی.

وقتی پی پی میکنی از خودت صدا در میاری و اه اه اه اه میکنی و من میفهمم شما پی پی کردی.

وای عزیز دلم این روزا من و باایی هردو درگیر امتحانامون هستیم و مدام میریم شهرستان دشتی(خورموج) استان بوشهر.تقریبا هرروز 4 ساعت میریم و برمیگردیم.خیلی سخته ولی خوب چه میشه کرد.

شما تو این مدت دختر خیلی خوبی بودی و اصلا مارو اذیت نکردی و کامل باهامون همکاری میکردی.(آخه از بس شما عاقل و فهمیده هستی قربونت برم) 

 

 

دخترم با بابایی

 

دختر کلاه به سر

 این دوتا عکس رو پاساژ پردیس دهشیخ گرفتیم.

 

بقیه عکسا ادامه مطلب

 

 

وااای اینجا خیلی باحال بود

با خاله شکوفه و دایی جون رفتیم هایپر استار.تا شما رو گذاشتیم توی این ماشین شروع کردی فرمونش رو چرخوندن و پاهات رو تکون دادن انگار که واقعا داری ماشین سواری میکنی.

هرکس که رد میشد یه نگاه به شما میکرد و از حرکاتت لذت میبرد و میخندید.

کلااااااااا خیلی جالب بود.ما که کلی خندیدیم.

 

 

دختر ماشین سوار

 

 

 

پارک بادی

این عکس رو توی پارک بادی اشکنان ازت گزفتیم.

 

 

تاب سواری

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)